Direktlänk till inlägg 12 oktober 2014

Tanjas mode

Av tanja mattsson - 12 oktober 2014 20:33

jag är en av de som ändrats mest, herre va glad jag är för det. min mor blir ännu galnare av alla olika kläder eller garderober med kläder som står kvar. jag är inte redo att göra mig av med min uppväxt mina revolter och min stil. ja har gått från mammas fina flicka till gangster, emo hippi, bohem och hipster. i loppet av 5 år. jag är just nu hipster med fashionstyle. jag gilar att vara finkläd ibland oxå inte bara galen.

 jag har fått höra att jag har ett öga för stil, jag tackar! det tvekar jag inte en sekud på! jag ser bara saker som fungerar, jag har varit lite enformig iblan, men börjar jobba lite utanför färgrändserna nu. jag väljer mycket färg ist för svart vitt.


folk vill ha råd och tp, jag svara: kom till mig, jag ser dig, vad du behöver! mode handlar om tänja på gränserna se de utanför formerna. utanför sömmarna. man måste go all in för det eller inget. men om man inte har tillfälle att gå all in kan man dra ner på det och försöka hitta färgerna i det som fins till hands.


folk frågar om pengar? 

jag svarar:second hand! man kan även se runt omkring, att sno är ingen fara det är så nya stilar skapas.

och  tar man lite här och lite där så hittar man sig själv inom kort.

jag tillexempel, såg en kille han va skitsnygg(hans stil) jag föll och blev inspererad, jag tog lite här och där och sedan fick de följa med till min egen garderob.

de som jag älskar är detta: kommer bilder inom kort!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja mattsson - 6 oktober 2014 23:33

hallåå va ett tag sedan. Jag har inte orkat skriva, jag har inget att tillägga, jo jag är förälskad. I lite grejer. Livet rullar på och de e väl bra, eller så int, jag orkar inte att jag inte har fritid , den fritiden är bokad. När har jag tid för mi...

Av tanja mattsson - 22 september 2014 16:13

 har så fina människor i min närhet som gör det så lätt att leva<3 tack ni sliriga inneboende ni e fan bäst!                               ...

Av tanja mattsson - 18 september 2014 20:25

okej, nu går jag in i mig själv. jag lider och jag måste skriva det. de må va konstigt. men jag är och har ont i magen för att jag gillar någon som jag aldirg kan få. hur i helvte kan jag känna så ? vafan jag känner ju inte ens den personen? e jag cp...

Av tanja mattsson - 9 september 2014 19:57

Vad finns det för rykten kring mig? :)    * att jag knarkar, *att jag har ätstörningar,* att jag är dum i huve* att jag måste vara efterbliven* att jag är handikappad av någon form( de e synd om henne) * att jag är ful* att jag inte har någon rumpa *...

Av tanja mattsson - 4 september 2014 22:29

Jag bor i en stad där allting rör på dig 24/7. Jag vet av egen erfarenhet att man inte kan stå stilla då blir man överkörd. jag skulle knyta mitt skosnöre, börjdem ig ner då kom en man och puffade så jag faceplanta. en stad där allt handlar om att up...

Presentation


- Teater är en konst from av livet, man intar nya roller varje dag// tanja

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards