Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

OM NI FRÅGAR MIG OM KÄRLEK? så är det såhär det skall vara!

Av tanja mattsson - 24 augusti 2014 13:09

Har fått frågor om vad jag är för typ av människa i relatin till andra. vad jag faller för och vad jag tycker är charmigt hos folk. jag tror att man kan falla för båda könen, jag tror inte man faller för det som sitter mellan benen. man faller för känslan som uppstår, värmen som finns emallan två. jag faschineras av människor som jag inte ens känner. jag ser igenom saker och ting. jag ser på uttryck och attityd. jag gillar killar som är sjävlständiga som har en passion, brinner för något som är lite inne i sig själva. men ändå kan falla för en pladask och vara helt galna i kärlek. 



Uttryck:

Lite lugn med utstrålning i blicken, skall i lugnet och självsäkerheten finns en lekfullhet.(efteroms jag själv är ganska galen, teaterapa och hopplöst förälskad)


Utseende: jag kan inte säga att utseende INTE spelar roll, för det är det första man ser, men ej och förglömma skenet kan bedra. har hänt många gånger. därför kan man bara tänka" han såg bra ut men inget för mig", varför? jo för det inte gav mig något, jag faschinerades inte av honom, han har inget jag vill ha. 


Jag vet sånna som verkar lite för desperata. som byter killar, så fort en har gått hittar de en ny. varför? självsäkerhet eller inte, om man kalla mig desperat för att jag hittat olika(inte inom relationsnivå) utan flörtar, vissa mera än andra. så kanske man kan se det så. jag är inte så desperat av att hitta en nya hel tiden. jag ser det aldrig så. jag sa innan att jag ser igenom folk, låter skummt men vissa är mera intressanta än andra. även inom vänskap.


Vissa människor i min närhet skiter jag i. Jag bryr mig inte. för att de är torra, tråkiga och ger mig inget. låter det iskall? nej det är så det är för de flesta, men jag har även efter all tid med teater lärt mig mera om kroppspråkets effekt hos våra intresen för våra medmänniskor. vi kan absolut visa empati för varann, vilket vi bör göra. det är viktigt. men jag menar vissa passar man ej ihop med. 

ett handslag har jag märkt kan säga mycket. ett fast handslag, oj intressant människa, målinriktad, sökandes, kontaktbar, självsäkerhet.

slappt handsla, blyg, ej intresserad och osäker. visst alla kanske inte tänker på det. men det ger y

cket om man är öppen och glad, alla är integlada 24/7 men det måstem an tänka på då det gäller nya kontakter, visa alltid din bästa sida. ge någonting, även om det känns jobbigt.


Faller för:

Så var det de klassiska. vad man faller för. alla söker vi efter "the right type". jag tror inte det finns någon typ. jag tror man skall ha raka motsatsen. så att man får ett mera passionerat förhållande til varann.

 jag kan tänka mig en busig typ som drar i väg med mig på äventyr. några galna upptåg roligheter. men att det finns något passionerat lungt harmoniskt emellan.(inget omoget tonorspratt,dock). vill ha något att diskutera med något som ger något för båd. alla åsikter bör ej var lika. men det skall finnas en samhörighet inom de frågor som rör relationen tikl varann. 

OM JAG MÅSTE VÄLJA hur min kärlek skall vara så skall det se ut såhär:


levande, härligt, humor öppenhet mm.



Det är så det skall vara:


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

               

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja mattsson - 12 oktober 2014 20:33

jag är en av de som ändrats mest, herre va glad jag är för det. min mor blir ännu galnare av alla olika kläder eller garderober med kläder som står kvar. jag är inte redo att göra mig av med min uppväxt mina revolter och min stil. ja har gått från ma...

Av tanja mattsson - 6 oktober 2014 23:33

hallåå va ett tag sedan. Jag har inte orkat skriva, jag har inget att tillägga, jo jag är förälskad. I lite grejer. Livet rullar på och de e väl bra, eller så int, jag orkar inte att jag inte har fritid , den fritiden är bokad. När har jag tid för mi...

Av tanja mattsson - 22 september 2014 16:13

 har så fina människor i min närhet som gör det så lätt att leva<3 tack ni sliriga inneboende ni e fan bäst!                               ...

Av tanja mattsson - 18 september 2014 20:25

okej, nu går jag in i mig själv. jag lider och jag måste skriva det. de må va konstigt. men jag är och har ont i magen för att jag gillar någon som jag aldirg kan få. hur i helvte kan jag känna så ? vafan jag känner ju inte ens den personen? e jag cp...

Av tanja mattsson - 9 september 2014 19:57

Vad finns det för rykten kring mig? :)    * att jag knarkar, *att jag har ätstörningar,* att jag är dum i huve* att jag måste vara efterbliven* att jag är handikappad av någon form( de e synd om henne) * att jag är ful* att jag inte har någon rumpa *...

Presentation


- Teater är en konst from av livet, man intar nya roller varje dag// tanja

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards